Practică
Practică profesională pentru studenți
500 RON/30 ore de practică, 1000 RON/60 ore de practică
Program activități
Cele 30 de ore vor fi împărțite conform următorului program:
16 ore – Vor fi împărțite în 2 zile de activitate la Centrul Resilient Mind situat în Str. Popa Stoica din Fărcaș, Nr. 17 ce vor cuprinde următoarele tematici:
- De la student la psiholog
- Introducere în Psihologie Clinică
- Instrumente Psihometrice
- Interviul clinic și studii de caz
- Interpretarea rezultatelor și prezentarea unui raport de evaluare
- Construirea unor programe de consiliere psihologică pe baza nevoilor identificate
- Construirea unei relații terapeutice
- Anamneza și înțelegerea factorilor de sănătate și boală psihologică în setarea obiectivelor de consiliere psihologică
- Competențele necesare în domeniul psihologiei: ascultare activă, dezvoltarea empatiei, capacitatea de analiză și sinteză etc.
- 4 ore – Participarea la un Atelier practic de 4h. Tematica este diferită în funcție de lună și o să fie anunțată pe grupul de practică din luna respectivă, la fel și datele.
- 5 ore – Studiu individual (familiarizarea cu scalele clinice, raport, research pe diverse teme sau exersarea abilităților de facilitare)
- 5 ore – pregătirea unei activități de grup (împreună cu alți colegi din grupa de practică) pe o tematică dată din domeniul psihologiei. În cadrul zilei 2 de practică veți primi feedback pentru activitate, iar prezentarea durează 20 de minute.
Cele 60 de ore vor fi împărțite conform următorului program:
Vor fi împărțite în 2 zile de activitate la Centrul Resilient Mind situat în Str. Popa Stoica din Fârcaș, Nr. 17 ce vor cuprinde următoarele tematici:
- De la student la psiholog
- Introducere în Psihologie Clinică
- Instrumente Psihometrice
- Interviul clinic și studii de caz
- Interpretarea rezultatelor și prezentarea unui raport de evaluare
- Construirea unor programe de consiliere psihologică pe baza nevoilor identificate
- Construirea unei relații terapeutice
- Anamneza și înțelegerea factorilor de sănătate și boală psihologică în setarea obiectivelor de consiliere psihologică
- Competențele necesare în domeniul psihologiei: ascultare activă, dezvoltarea empatiei, capacitatea de analiză și sinteză etc.
- 9 ore – Participarea la un Atelier practic de 4h 30m și participarea la un Webinar de 4h 30m în cadrul clinicii. Tematica este diferită în funcție de lună și o să fie anunțată pe grupul de practică din luna respectivă, la fel și datele.
- 5 ore – Studiu individual (familiarizarea cu scalele clinice,, raport, research pe diverse teme sau exersarea abilităților de facilitare)
- 5 ore – Pregătirea unei activități de grup (împreună cu alți colegi din grupa de practică) pe o tematică dată din domeniul psihologiei. În cadrul zilei 2 de practică veți primi feedback pentru activitate, iar prezentarea durează 20 de minute.
- 10 ore – Organizarea internă a cabinetului (administrare cabinet, administrarea unei clinici de psihoterapie, management de caz sau structuri de organizare)
- 10 ore – Explorarea abordărilor psihoterapeutice – documentare referitoare la paradigmele psihoterapeutice în conformitate cu cele acreditate de Colegiul Psihologilor din România.
- 10 ore – Mentorat – Conceput pentru a oferi studenților la psihologie ca bază pentru a-și dezvolta abilitățile și a-și atinge obiectivele profesionale.
Contactează-ne
Un psiholog specialist în educație poate juca un rol esențial în managementul educațional prin furnizarea de expertiză și suport în următoarele domenii:
1. Consiliere și orientare școlară: Psihologul poate oferi servicii de consiliere individuală
sau de grup elevilor, profesorilor și părinților, ajutându-i să înțeleagă și să facă față
problemelor academice, emoționale sau comportamentale care pot afecta performanțele
școlare.
2. Evaluarea și intervenția în dificultăți de învățare: Psihologul poate evalua nevoile
educaționale ale elevilor și poate dezvolta planuri de intervenție pentru a ajuta elevii cu
dificultăți de învățare să își îmbunătățească performanțele.
3. Managementul comportamentului: Psihologul poate colabora cu profesorii și personalul școlii
pentru a implementa strategii eficiente de gestionare a comportamentului elevilor, creând un
mediu școlar pozitiv și propice învățării.
4. Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice: Psihologul poate organiza programe de
dezvoltare profesională pentru profesori, abordând subiecte precum gestionarea clasei, evaluarea
elevilor, tehnici de predare și altele.
5. Implementarea programelor de promovare a sănătății mentale: Psihologul poate contribui la
implementarea și monitorizarea programelor de promovare a sănătății mentale în școală, pentru a
crea un mediu suportiv și pentru a preveni problemele de sănătate mentală.
6. Colaborarea cu părinții și comunitatea: Psihologul poate fi un intermediar între școală,
părinți și comunitate, asigurându-se că toți factorii implicați lucrează împreună pentru a
sprijini dezvoltarea optimă a elevilor.
Informații de contact
- str. Popa Stoica din Fărcaș, nr. 17, Sector 3, Bucureşti
- 0771 680 979
- Luni – Duminică: 09:00 – 21:00
- contact@resilientmind.ro